Slarv!

Usch vad slarvig jag är att skriva här nu förtiden...

Jag mår fortfarande så himla bra och ångrar inte min operation för en sekund..

Maten går som på rutin, och jag upplever det inte som det minsta jobbigt att äta små täta mål.

Jag har haft min första magsjuka.. och det var ingen hit.. även om det var fort övergående.

Jag hade redan läst mig till att det ofta inte går att kräkas som opad.. och så var det ju för mig.. Jag fick liksom torrkräkas.. man vill ju gärna få ut det där eländet för att må bättre..

I morse ställde jag mig på vågen, då efter ett dygns magsjuka iofs, men den stannade på 86,7..
Totalt då -29,4. Jag närmar mig -30 med stormsteg!!!

Jag kollade nyss på foton från oktober.. Oj vilken skillnad det är! Känns lovely...

Ja.. det var väl allt jag hade att säga just nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0