Nya tag...

Jag tillhör den skara som inte har några större problem efter operationen - på gott och ont...
Det är såklart jätteskönt att må bra och inte vara speciellt begränsad som en del blir..

MEN.. jag kan äta lite för mycket av både det ena och det andra. Tyvärr..
Nu under semestern har det blivit för mycket småätande och fikande.

Jag tillhör därmed inte heller den skaran som rasar i vikt. Även det på gott och ont. För jag mår bra och hänger med i kropp och huvud, och har inte tappat något hår över huvudtaget och känner mig inte trött eller så.

Jag är jättenöjd med min nedgång, och jag tycker att 33 kg sen oktober är mycket - MEN när jag jämför med andra som går ned mycket snabbare så kan jag inte låta bli att bli lite avundssjuk... och BESVIKEN på mig själv..

Men i morgon är semstern slut och därmed är det NYA tag som gäller!


Kommentarer
Postat av: Josefina Leva väl

Härligt att du är tillbaka!! Jag tror att det är jätteviktigt att hänga med i knoppen också - så att du tar lite extra tid på dig innan du går ner ytterligare, kommer du vinna på i längden tror jag! :) Kram o pepp!

2011-08-08 @ 22:34:35
URL: http://levaval.blogspot.com/
Postat av: Marit

Wow 33kg är inte illa det.. Det är ju HUR BRA som helst!! :) Kram

2011-08-10 @ 00:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0