Rivstart

Vad bra.. på dessa två veckor (då jag skulle ta mig i kragen...) har jag gått upp 0,7 kg.

Så vikten i går morse var 83,8 kg. Nåja...

Nu har jag gått med i en utmaning som heter "Rivstart" och där satt upp ett mål att jag på åtta veckor ska gå ned sex kilo. Det ska jag väl fixa?!

Hela familjen behöver skärpa till sig vad det gäller maten, så nu är det hårda bud som gäller..

Vi ska försöka äta lite GI-inspirerat. Det blir nog bra!

Vad gäller motionen och träning så funderar jag återigen på om jag ska ta och köpa mig ett träningskort på Actic. Då kan jag träna på lunchen.. funderar lite till..

Nåväl dom två första dagarna har gått fint...

Kommentarer
Postat av: Malin

Det är klart att du fixar det :)

2011-09-01 @ 18:10:08
URL: http://malinstraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0