Det är helt sjukt vad bra det går!

Tänk att det fortsätter rulla på så bra.. Jag har tappat 1,2 kg denna vecka.. Helt sjukt!
Ingen är gladare än jag!

Jag får mycket fina kommentarer och dom gör mig glad!
Frågan är bara hur jävlig jag såg ut innan då jag får kommentarer som"Gud vad du ser pigg och fräsch ut nu"..

Jag har börjat smalka på mer och mer, både godis och fika. Det går utmärkt och det är skönt att se att man kan unna sig lite - med betoning på lite! Har fortfarande inte mått dåligt en enda gång.. Det är fantastiskt!

Jag var och handlade kläder i helgen - och det var en enorm lyckokick! Jag kunde köpa kläder både på Gina Tricot och på Indiska.. Jag som liksom bara kunnat handla på Lindex/Kapp-Ahl tjockis-avdelningar...

Det blir en dyr vår :)

Nu har jag ju lagt ut några bilder på den andra bloggen, men jag lägger ut dem även här...


En bild på mig på operationsdagen - jackan putar...


En bild från i helgen.. jackan putar inte längre..


Nyinköpt klänning

I dag har jag varit och provtränat på Actic oxå!
Känns jättebra!

Kram kram!

Kommentarer
Postat av: josefina

fin!!! fasen vad härligt! i know the feeling! nu kan du nå hur långt som helst. :))

2011-01-12 @ 11:34:19
URL: http://lumumma.rummet.nu/
Postat av: Sara

Åh vad kul att läsa om dig och se skillnaden på bilder. Shit vad duktig du är !!

Kommer inte längre in på den andra bloggen dock :(



Kram

2011-01-12 @ 16:25:56
Postat av: Elle

Gud vad kul, vilken fin klänning... Jag e så avis men för feg för att ge mig in i det hela. Kram

2011-01-13 @ 21:04:11
Postat av: Marit

Hejhej

Va kul att få följa din resa här i viktbloggen oxå. Gud va du är duktig som fixar alla soppor å pureer. :)



Kram

2011-01-13 @ 22:08:23
URL: http://maartha.blogspot.com
Postat av: Sandra

Tack Josefina!

Är det så.. att jag kan nå hur långt som helst?! WOW!



Sara... Tack!

Jag mailar en inbjudan till dig så kan du läsa!



Elle;

Tack vännen!

Mmm.. det tog många års tid av funderande, och det kändes nödvändigt!



Marit;

Välkommen hit!

Som tur är var sopp & purétiden bara åtta veckor av mitt liv :)



Kram!

2011-01-19 @ 22:34:52
URL: http://www.familjenastrom.se
Postat av: Jenny

Kul med nya klädinköp på andra butiker än "tjockisbutikerna"! Ser fram emot det jag med.

Ta inte och tolka folks kommentarer till det negativa. Det är så man säger, liksom. Det är inget med att man såg galen ut innan ;) Tänk inte så. Din fin insida har alltid lyst och och lyser den lite starkare för att du mår bättre och det är det folk ser. KRAM Jenny

2011-01-19 @ 23:19:05
URL: http://jennybergvall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0